lördag 17 september 2011

Lördag med 3-rätters

Äntligen helg och äntligen tid att bara vara hemma! Den har varit en lång arbetsvecka med två hotellövernattningar, tidiga morgonar och sena kvällar. Det är väldigt roligt men det känns att man inte hinner med vardagssysslorna en sån här vecka. :-)

Dagen började med tvätt och städ innan vi målade några taklister, slängde skräp och trädgårdsavfall på tippen.
 

Eftersom jag inte lagat mat på hela veckan fick det bli en 3-rätters idag! En väldigt enkel och snabblagad sådan men inte desto mindre god för det. Till förrätt blev det krustader, varma men baconostfyllning och kalla med kräftfyllning. Huvudrätt inbakad tacokassler med sallad och till efterrätt en fryst cheesecake. Recepten kommer imorgon ;-)

Förrätt: Krustader, varma med baconost och kalla medkräftfyllning
Huvudrätt: Inbakad tacokassler
Efterrätt: Fryst cheesecake

1 kommentar:

  1. Hej! Din blogg du har, allt ser galet gott ut! Den där cheesecaken ser ut som något min faster gjorde när jag var liten och som jag älskade. Nu kanske jag kan få tag i receptet igen? :)

    SvaraRadera